Pomoc i wsparcie klienta
Pomoc naszym klientom w rozwiązywaniu problemów natury informatycznej, związanych z obsługą oferowanych programów jest nierozerwalną częścią naszej działalności.
Każde zgłoszenie traktujemy poważnie, gdyż dzięki temu nasze programy są coraz bardziej doskonałe i przystosowane do Państwa działalności.
Sprawdź:
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Telefonicznej pomocy udzielamy w godz.
8.00 – 16.00
Dział handlowy:
Tel: +48 32 720 64 91
Tel: +48 667 161 880
Tel: +48 667 787 830
Wsparcie techniczne:
Tel: +48 32 720 64 92
Tel: +48 667 787 002
Mogą Państwo skontaktować się z nami przez nasz formularz kontaktowy.
Połączenie zdalne z pulpitem klienta, dzięki któremu problem informatyczny może zostać rozwiązany w całkowicie bezpieczny i szybki sposób.
Pierwsze kroki z TeamViewer:
1. Zainstaluj program TeamViewer Quick Support
2. Po uruchomieniu programu otwórz poniższe okno:
3. Przekaż pracownikowi działu wsparcia nr ID i hasło
4. Zezwól na połączenie zdalne.
Połączenie zdalne, powinno być poprzedzone rozmową telefoniczną z naszym działem wsparcia.