Powrót do góry
Szukaj w serwisie Facebook KT SOFT rozwiązania dla księgowości przycisk Youtuba
Programy księgowe

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

KT PSZOK

Jaką wersję KT PSZOK wybrać?

Program dostępny jest w 3 różnych wersjach: START, PRO oraz CLOUD:
START - Ekonomiczna wersja programu dedykowana małym, jednostanowiskowym instalacjom. Możliwa do wdrożenia samodzielnie przez użytkownika.
PRO - Wersja programu dla wymagających użytkowników z szerokim wachlarzem możliwości konfiguracji i dostosowania do potrzeb nabywcy.
CLOUD - Aplikacja internetowa kierowana do małych gmin nieposiadających własnej infrastruktury informatycznej.

Ile kosztuje program?

Koszt programu jest uzależniony od wybranej wersji oraz zastosowanej funkcjonalności. Wersje START oraz PRO są dostępne po jednorazowej opłacie. Płatność za wersję CLOUD jest realizowana w formie miesięcznego abonamentu.

Czy mogę przetestować program?

Oczywście! Pod adresem https://ktsoft.pl/do-pobrania/kt-pszok dostepny jest plik instalacyjny wersji START która umożliwia przetestowanie większości opcji dostepnych w pełnej wersji programu.

Jak mogę złożyć zamówienie lub uzyskać więcej informacji?

Należy skontaktować się z pracownikiem KT-Soft tel: +48 667 787 830 lub e-mail: pszok@ktsoft.pl, dzięki czemu zostaną sprecyzowane Państwa potrzeby dot. tego systemu. Następnie zostanie przygotowana oferta zawierająca koszt instalacji programu.

Czy są dostępne jakieś materiały szkoleniowe?

Opracowaliśmy instrukcję obsługi (kliknij tutaj) oraz filmy instruktażowe z użytkowania programu (kliknij tutaj). Zachęcamy do zapoznania się z tymi materiałami przed rozpoczęciem pracy.

Czy mój zespół zostanie przeszkolony w zakresie używania programu?

Jeśli pojawi się potrzeba zorganizowania szkolenia dla Państwa pracowników to oferujemy szkolenia online oraz stacjonarne z obsługi programu.

Czy muszę zakupić dodatkowo karty identyfikacyjne?

Nie, w programie można wyszukiwać nieruchomości ręcznie - bez użycia kart. Natomiast zachęcamy do ich zakupu, ponieważ jest to zalecana forma szczelnej identyfikacji nieruchomości (mieszkańca).

Czy do używania programu jest potrzebny stały dostęp do internetu?

W przypadku pracy wielostanowiskowej (wersja PRO) oraz chmurowej (wersja CLOUD) wymagany jest stały dostęp do internetu. Wersja start jej nie wymaga, ale aby skorzystać z funkcji integracji z BDO program musi mieć dostęp do sieci internet.

Czy po zakupie programu przysługuje wsparcie techniczne oraz aktualizacje?

Dla każdej wersji oferujemy wsparcie powdrożeniowe. Dla wersji START oraz PRO wsparcie obowiązuje przez rok od daty zakupu, po tym okresie istnieje możliwość odnowienia wsparcia oraz aktualizacji na kolejny rok. W wersji CLOUD wsparcie obowiązuje w okresie trwania abonamentu.